Türkler İnterneti Sosyal Medya İçin Kullanıyor

Türkler İnterneti Sosyal Medya İçin Kullanıyor

0
PAYLAŞ

Türk Telekom ana sponsorluğunda düzenlenen Sosyal Marka Zirvesi’ne sosyal medyadaki yükseliş damga vurdu…

 

Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz, yaptığı konuşmada markaların artık sosyal medya dışında kalma şanslarının olmadığını ve sosyal medyanın markalara değer kattığını söyledi. Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un ana sponsorluğunu üstlendiği Sosyal Marka Zirvesi, 4 Nisan 2013’te gerçekleşti. Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz zirveye konuşmacı olarak katılırken, Medya İlişkileri Takım Lideri Çiğdem Keskin ve İnteraktif Pazarlama Takım Lideri Osman Fatih Cengiz zirvede düzenlenen panelde Türk Telekom’un sosyal medya stratejisini anlattılar. Etkinlik öncesi Twitter’da düzenlediği yarışmanın kazanan beş sosyal medya kullanıcısına zirve bileti hediye eden Türk Telekom, etkinlik gününde “live tweet” uygulaması yaptı en çok tweet atan zirve katılımcısını iPad mini ile ödüllendirdi.

twitter_facebook

Türkiye’de İnternet Yüzde 72 Oranında Sosyal Ağlar İçin Kullanılıyor

Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz, zirvede yaptığı konuşmada bilgi ve iletişim teknolojilerinin sunduğu fırsatlarla ilgili bilgi verdi, altyapı yatırımlarına son hızla devam ettiklerini ve Türkiye’nin her köşesine geniş bant erişimi sağladıklarını belirtti. “Doğu ile Batı arasında iletişim ve veri köprüsü olmak ve Türkiye’yi bölgenin iletişim merkezi haline getirmek üzerine kurulu bir stratejiyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz” diyen Yılmaz, sosyal medyanın gücünün giderek arttığını, bilgi ve iletişim teknolojilerinin gelişiminin sosyalleşme kavramına yeni bir boyut getirdiğini ve Türkiye’de internetin sosyal ağlara ulaşmak için yüzde 72 oranında kullanıldığını söyledi. Yılmaz, “IAB Türkiye’nin İnternet Ölçümleme Araştırması’na göre, Türkiye’de 19.6 milyon kişi gündemi internetten takip ediyor. Bu da gösteriyor ki internete erişen kişi sayısı arttıkça sosyal medya kullanımı daha da artacaktır” diye konuştu.

Oscar Töreninde Facebook’ta 66.5 Milyon Kişi Paylaşım Yaptı, 8.9 Milyon Tweet Atıldı

IPTV teknolojisi ile herhangi bir uydu alıcısı ve çanak anten olmadan, TV yayınlarının her hava koşulunda pürüzsüz bir netlikte izlenebildiğini ve grup şirketlerinden TTNET’in de geçen yıl hayata geçirdiği Tivibu Sosyal Tivi uygulamasıyla TV üzerinden sosyalleşme dönemi başladığını da belirtti.

>> LG Optimus G, Satış Rekoru Kırıyor

Yorumunuzu buraya yazın

Loading Facebook Comments ...

BİR CEVAP BIRAK