Pazartesi, 16 Eylül 2019
Etiketler Çağrı Merkezi

Etiket: Çağrı Merkezi

Avaya ve Google işbirliğinden işletmelere çağrı merkezi çözümleri

Avaya ve Google işbirliği ile hayata geçirilen çözümle müşteri temsilcileri, iletişim merkezi teknolojilerine daha kolay ve daha hızlı erişebilecekler. WebRTC ve Chromebooks kullanımıyla müşteri...

Üniversitelerde Çağrı Merkezi Hizmeti Eğitimi

Önümüzdeki 5 yıl içinde toplam 100 bin kişiye iş olanağı sağlayacağı tahmin edilen çağrı merkezi sektöründeki yatırımlar birçok ilde hızla artmaya devam ediyor. Kurumların müşterileri...

Çağrı Merkezi Hizmetleri Üniversitelerde Ders Oldu

Önümüzdeki 5 yıl içinde toplam 100 bin kişiye iş olanağı sağlayacağı tahmin edilen çağrı merkezi sektöründeki yatırımlar birçok ilde hızla artmaya devam ediyor. Kurumların...

Daha Şık ve Konforlu

TP-LINK, ürünlerinin tasarımını yeniliyor. İşlevsellikle şıklığı harmanlayarak oluşan yeni tasarımlar hem daha sıcak ve modern bir görünüm, hem de konforlu kullanım sağlıyor. TP-LINK’in yeni tasarımlı...

TP-LINK Çağrı Merkezini Yeniden Yapılandırdı

Türkiye’de kullanıcısı sayısı sürekli artan TP-LINK, kullanıcılarına daha iyi destek verebilmek için çağrı merkezi konusunda uzman bir firma olan Vodasoft ile çalışmaya başladı. TP-LINK’in...

Işık Okulları’nın İlk Tercihi Ncomputing Oldu

Ülkemizin köklü eğitim kurumlarından biri olan Feyziye Mektepleri Vakfı Işık Okulları tarafından yapılan testlerden geçen NComputing erişim cihazları artık okulun tüm laboratuarlarında kullanılmaya başlandı. Bilişim...

Çağrı Merkezleri Yeniden Tanımlanıyor

Yüzlerce çağrı merkezi temsilcisinin kısıtlı alanlarda birer bilgisayar, kulaklık ve çağrı merkezi yazılımı kullanarak çalıştığı geleneksel çağrı merkezleri, NComputing ile yeniden tanımlanıyor. Teknik anlamda bakıldığında,...

Turkcell’den “Engel Tanımayanlar” Hareketi

Turkcell, engelli vatandaşların yaşamlarını kolaylaştırmak ve onları daha fazla hayatın içine katmak için,  en yeni teknolojilerini kullanarak; müşteri hizmetlerinden istihdama, özel iletişim paketlerinden spor...

Lenovo Çağrı Merkezini Yeniledi

Lenovo’nun yenilenen IDEAPAD Çağrı Merkezi, genişleyen kadrosu ve yeni iletişim numaraları ile müşterilerine daha hızlı ve daha kaliteli hizmet verecek. Lenovo, genişleyen ürün yelpazesi ile...

Çağrı Merkezleri 20 Saniyeden Fazla Bekletemeyecek!

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tüketicileri memnun edecek türden düzenlemeler yapmaya devam ediyor. Daha önce çağır merkezlerinde tüketicilerin bir dakikadan daha fazla beklemememsi...

Çağrı Merkezlerinde Yapay Zeka Dönemi Başlıyor

Turkcell Global Bilgi’nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering)  ile aboneler artık birçok işlemi sadece yapmak istedikleri işlemi...

ZyXEL Teknoloji Sorunlarınıza 6 Dakikada Çözüm Buluyor

Merkezi her türlü iletişim kanalından gelen; çağrı merkezi ve online web sayfası üzerinden sunulan hizmetle ZyXEL müşterileri günün her saatinde, soru ve sorunlarına kısa...

Callpex’den Yeni Satış Müdürü Ataması

Çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren Callpex, sektörün tecrübeli isimlerinden Çiğdem Oran’ı yeni satış müdürü olarak atadı. Çiğdem Oran Callpex’ten önce Anadolu Holding'e bağlı Çelik...

Turkcell Abonesini Sesinden Tanıyor

Turkcell Global Bilgi’nin geliştirdiği “Ses imza” teknolojisi, Turkcell aboneleri için; teyit ve kimlik doğrulaması gerektiren konularda, anne kızlık soyadı ya da son fatura tutarı...