Çağrı Merkezleri Yeniden Tanımlanıyor

Çağrı Merkezleri Yeniden Tanımlanıyor

0
PAYLAŞ

Yüzlerce çağrı merkezi temsilcisinin kısıtlı alanlarda birer bilgisayar, kulaklık ve çağrı merkezi yazılımı kullanarak çalıştığı geleneksel çağrı merkezleri, NComputing ile yeniden tanımlanıyor.

Teknik anlamda bakıldığında, çağrı merkezi yazılımı aracılığıyla ortak bir veritabanına erişerek veri girişi yapan çağrı merkezi temsilcilerinin tümünde birer bilgisayar bulunması büyük bir kaynak israfına sebep oluyor.

Citrix sanallaştırma platformunun sunduğu HDX yapısı ve NComputing N serisi thin clientlar sayesinde NComputing, geleneksel çağrı merkezlerinde beklenen ses ve iletim hızını 3 katına çıkarırken monitörün
arkasına takılabilen ergonomik özellikleri ile kısıtlı çalışma alanı sorununa da çözüm getiriyor. Dahası, içinde fan olmadığı için gürültüye sebep olmaz ve ısı yaymaz.

Citrix HDX destekli NComputing N serisi thin clientlar, 129$’dan başlayan fiyatları ile yatırım maliyetlerini en aza indirmeyi hedefliyor.

 Bir yandan yatırımcıları memnun ederken bir yandan da çağrı merkezi çalışanlarının kısıtlı çalışma alanlarına ferahlık ve çevresel uyum avantajları getiren NComputing, çağrı merkezi yatırımları için kapsamlı bir çözüm sunuyor. Ekonomik ve verimli NComputing N serisi thin clientların yatırım maliyetlerini düşürmesi sayesinde artık çağrı merkezi temsilcisi başına 2500 çağrı almak yerine istihdamı arttırarak diğer ülkelerdeki gibi temsilci başına günde 100 çağrı almak ve böylece müşteri memnuniyetini arttırmak hayal olmaktan çıkacak.

>>Foxconn iPhone 5 İçin Ne Dedi?

Yorumunuzu buraya yazın

Loading Facebook Comments ...

BİR CEVAP BIRAK